آیا مدارس مشهد فردا (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا مدارس تهران فردا (شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ جزئیات خسارت‌های وقوع سیل در کلات | خللی در برگزاری دومین مرحله انتخابات به وجود نیامد (۲۱ اردیبهشت) توضیحات مدیریت بحران خراسان رضوی درباره خسارت‌های سیل اخیر | بارش ۴۷ میلی‌متر باران در مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی خسارت حدود ۷۰ درصدی سیل به اراضی کشاورزی و باغی بردسکن + ویدئو (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امدادرسانی آتش‌نشانی مشهد به ۱۶۱ مورد عملیاتی در پی بارش شدید باران (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات بخشدار مرکزی مشهد در پی وقوع سیل در روستای ده‌غیبی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سد «سراب» صالح‌آباد خراسان‌رضوی پس از سال‌ها سرریز شد پیش‌بینی رگبار باران در نقاط مختلف کشور | افزایش دما تا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره گروگان‌گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (٢١ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | خروج سامانه بارشی و افزایش دما در استان بازداشت ۲ اخاذ مامورنما در مشهد ثبت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی در ۵ شهر خراسان رضوی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آمبولانس‌های شاسی‌بلند هلال‌ احمر وارد ایران شد

  • کد خبر: ۱۷۵۰۳۷
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
آمبولانس‌های شاسی‌بلند هلال‌ احمر وارد ایران شد
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر گفت: ۶۸ دستگاه تویوتا لندکروز شاسی‌بند از مجموع ۳۰۰ دستگاه آمبولانس خریداری شده جمعیت هلال‌احمر وارد گمرک خرمشهر شد و براساس قرارداد امضا شده با تامین‌کننده، الباقی خودرو‌ها تا پایان مرداد به ایران خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر جبلی اظهار داشت: تابستان امسال ۳۰۰ دستگاه آمبولانس تویوتای شاسی‌بلند صفر کیلومتر به ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر اضافه می‌شود و این گام بزرگ در راستای نوسازی ناوگان هلال احمر با پیگیری پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر، محقق شد.

جبلی افزود: همه این خودروها، تویوتا لندکروزر هاردتاپ (سقف بلند) با حجم موتور چهار هزار سی‌سی هستند که تا امروز ۶۸ دستگاه وارد کشور شده و در گمرک خرمشهر پارک شده است و ۲۳۲ خودروی دیگر بر اساس موعد قید شده در قرارداد با شرکت تامین‌کننده تا پایان مردادماه امسال به کشور خواهد رسید.

وی گفت: این خودرو‌ها به صورت کامل و آماده استفاده وارد کشور شده است، اما تبدیل آن‌ها به آمبولانس در گمرک ایران انجام خواهد شد. ۶۸ خودروی مذکور در گمرک خرمشهر در حال رنگ‌آمیزی و نصب تجهیزات لازم هستند تا به آمبولانس کامل تیپ A تبدیل شوند.

جبلی تاکید کرد: آمبولانس‌های هلال احمر با آمبولانس‌های شهری متفاوت است و با دنده‌های کمکی، امکان مانور مناسب در پاسخ به سوانح را دارد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر گفت: فرآیند به این شکل است که خودور‌ها وارد گمرک ایران شده و سپس تجهیز و تبدیل به آمبولانس می‌شوند و پس از سیر مراحل اداری و قانونی، ترخیص انجام شده و با ورود به ناوگان هلال احمر در سطح کشور توزیع خواهند شد.

جبلی ادامه داد: خرید این آمبولانس‌ها از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای و انتشار فراخوان آن در سامانه ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) در زمستان سال گذشته انجام شد و شرکت برنده‌ی مناقصه، واردات خودرو و تجهیز و تبدیل آن به آمبولانس را به عهده دارد.

وی همچنین افزود: اکنون واردات هرگونه خودرو خارجی به خصوص خودور‌های با حجم موتور زیاد و قیمت پایه بالا ممنوع است، اما جمعیت هلال احمر توانست مجوز خاص واردات خودرو نجات و آمبولانس را در اول بهمن‌ماه سال گذشته از هیات دولت کسب کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->